Barbie w Świecie Gier STABILO Konkurs Wygrana

Hejka !

Dziś napiszę o mojej świeżej paczce od STABILO :)

Moja córcia starała się i wygrała w konkursie.

Lalka BARBIE FIRMY Mattel  w świecie gier <3

Moja 3 latka zawsze bawi się tylko z dzidziusiami swoimi. A od kiedy zobaczyła barbie to nie odchodzi od niej nawet na krok. Nawet już razem obiad zjadają.

Barbie w odsłonie bardziej sportowej. Zamiast szpilek posiada świecące podczas jazdy wrotki.
Zdejmowany kask i nakolanniki, a na głowie uczesane dwa kucyki. Dodam, że do lalki jest jeszcze dodatkowo uchwyt. Wystarczy przyczepić do talii następnie nacisnąć i lalka obraca się o 360 st.





Wygraną był też taki zestaw. Jeszcze nie testowane przez dziecko. Ale ja już zdążyłam przetestować i  z kolorów jestem MEGA zadowolona. Są cudowne. Świetnie się nimi maluję. I być może coś wrzucę na bloga bąź FP namalowanego "pisakami" od Stabilo :)  Wersja mini idealna dla mojego dziecka, więc córcia również zadowolona.

15 Point 88 mini i 15 Pen 68 mini <3





Paczka od Stabilo była starannie zapakowana. W środku jako dodatek dostaliśmy również kolorowe plasterki dla dziecka od stabilo, ksiażęczkę barbie i miętowe cukierki od stabilo :) 

Komentarze

  1. gratuluję wygranej. ja planuję właśnie sprawić barbie mojej córce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbie na wrotkach jest bardzo fajna i polecam. Dziecko nie jedno w zachwyt popadło. Mamy w domu zwykłe lalki barbie, ale ta swój urok ma wśród dzieci i pewnie to przez wrotki a do tego świecące :)

      Usuń
    2. Oraz dziękujemy za gratulacje :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Testujemy

TestMeToo - dołącz do nas

Odwiedziny :)

Popularne posty