Zostałam AMBASADORKĄ OKOCIMA więc testujemy :)



Mam i JA!  


Jak widać dostałam się do kampanii OKOCIMA. 
Paczka 20 piw jest i u mnie.  A to wszystko dzięki Streetcom. 
 Jeśli chciałbyś dołączyć do nich to na dole postu wklejam link do rejestracji. 



Jak na razie jestem zadowolona z piwa. Smak wyrazisty, a zarazem łagodny. Chmiel i Sód zdecydowanie są idealnie zbalansowane. Piana ładnie się utrzymuje. Na pewno nie jest moczopędnym piwem,  ani mocnogazowanym .
Przy grillu bardziej przetestuje piwo. :) l 



Ja zabieram kilka piw i idę z nimi do rodziny, aby mogli też przetestować, a Was zapraszam do komentowania i rejestracji :


https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/cbd0c6f926757367b6af6e089b4415d9

Kiedyś dostałam od nich informacje, że osoby które polecę będą miały większe szanse na testowanie niż osoby co zarejestrują się osobno  :-) 










Komentarze

  1. Jestem i niepełnoletni i nie lubię smaku alkoholu także no... Nie spróbuję hahah

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhehe to fakt piwo nie. Ale warto się zarejestrować dla innych produktów :) Konto od 13+, a wyglądasz na więcej :)

      Usuń
  2. Super, kampania. Zazdroszczę i na zdrówko, na majówkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne zdjęcia! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie, na blogu byłam i zostawiłam ślad :) Juz obserwuje )

      Usuń
  4. Fajna sprawa! Smacznego :D


    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarejstrowałam się i POLECAM z całego serca <3 Super firma. Również ta gdzie masz z boku po lewej przy "info o mnie" :) Tam tez sie zarejestrowalam jutro będę się "oswajać" w niej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Testujemy

TestMeToo - dołącz do nas

Odwiedziny :)

Popularne posty